Hos Greentel vil de gerne gøre noget ekstra for familierne. Derfor er det muligt at lave en familie-løsning, hvor du kan samle alle familiens numre på én regning og ét fælles login. Så kan du nemt og overskueligt administrere alle familiens abonnementer på én gang – i et overblik.
Greentel mener, at der skal være et abonnement til selv de yngste og ældste i familien. Derfor tilbyder de abonnementer med forbrugskontrol særligt egnede til børn, eller til seniorer med et lille forbrug.
GRØN VEN fungerer ved, at du logger ind på "Mit Greentel" og sender en rabatkode til din ven, der indeholder 50 kr. til både dig og din ven. De 50 kroner kan bruges til næste måneds mobilabonnement - samtidig giver du 50 kr. til et af deres grønne projekter.
LeveringNår bestillingen af et abonnement er gennemført, og nummeret er blevet aktivt på telenettet, begynder leveringen af varen. Efter endt bestilling sender GREENTEL et nyt simkort til brug i telefonen/udstyret. Levering sker med Post Nord og kun til danske postadresser. Leveringen tager 1-2 hverdage.Når der sker bestilling af hardware (mobiltelefoner/router/mv.), sker leveringen med Post Nord og kun til danske postadresser. Leveringen tager 1-2 hverdage. Levering af telefoner har normalt en leveringstid på 2-3 dage. Der tages forbehold for at en varer er i restordre, hvis dette er tilfældet, vil du blive kontaktet.
Køb din nye telefon på afbetaling!Køb din nye mobil hos Greentel på afbetaling over 6, 12 eller 24 måneder - helt uden renter & gebyr! Du kan selv vælge, hvilket Greentel mobilabonnement du ønsker til din nye mobil. Der er ingen binding på mobilabonnementet og oprettelsen er gratis. Har du allerede et Greentel mobilabonnement, kan du logge ind på "Mit Greentel" og købe en ny mobil til dit eksisterende abonnement.
BetalingsformMulighed for både automatisk og manuel optankning. Der kan også laves en PBS aftale.
KundeserviceTelefon, e-mail og via Greentel APP. Greentel bestræber sig på at besvare alle skriftlige henvendelser indenfor 24 timer.
OpsigelseØnsker kunden at opsige sin aftale med GREENTEL, skal dette altid ske skriftligt. Med skriftligt menes enten en e-mail fra den registrerede mailadresse, fax eller brev, hvor kunden tydeligt påfører, hvilken aftale, der er tale om samt en opsigelsesdato. Kunden vil altid modtage en bekræftelse via e-mail. Har man ikke modtaget en sådan, bør man kontakte kundeservice for at høre, om de har modtaget opsigelsen.Abonnementet kan opsiges fra dag til dag - uden varsel. Kunden hæfter for forbrug og for abonnementet frem til opsigelse.
Priser på abonnementHos Greentel bliver abonnementet trukket til den 1. i måneden og gælder frem til den 30. i måneden. Den 1. måned dit abonnement er aktivt hos Greentel, afregnes der kun for det antal dage, abonnementet er aktivt. Ligeledes får man også kun det forbrug, der svarer til det antal dage, abonnementet er aktivt. Alle priser er inkl. moms.
NyhedsbrevFå 50 kr. i rabat på din næste mobilregning, når du tilmelder dig Greentels nyhedsmail. Vil du følge med i, hvad der sker hos Greentel og alle deres grønne projekter med opsamling af havplast, bevaring af regnskov, samt de vilde bede i Randers? Så tilmeld dig til Greentels nyhedsmail og få alle de grønne nyheder direkte i din mailbox!
Find forhandlerGreentel samarbejder med Telekæden, så hvis du har brug for hjælp til oprettelse eller optankning m.m., kan du besøge din lokale Telekæden